به دلیل گرانفروشی مانیتور؛

رگولاتور استرالیایی از شرکت دل شکایت می کند

رگولاتور استرالیایی از شرکت دل شکایت می کند به گزارش کمک وب، رگولاتور رقابت استرالیا ضد واحد شرکت دل در این کشور به علت گمراه کردن مردم در رابطه با هزینه های خرید مانیتور های اضافی شکایت می کند.


به گزارش کمک وب به نقل از رویترز، کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا(ACCC) اعلام نمود بین آگوست ۲۰۱۹ تا ۱۶ دسامبر ۲۰۲۱ میلادی واحد دل در استرالیا محصولاتش را به صورت اشتباه یا گمراه کننده در وب سایتش معرفی کرده و سبب شده یک مشتری هنگام خرید یک کامپیوتر یک مانیتور اضافی هم بخرد. لیزا کارور یکی از اعضایACCC در اینباره اظهار داشت: کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا مدعی است مانیتورها به قیمت گفته شده در مدت زمان مشخص شده، فروخته نشده اند و در بعضی موارد اگر مانیتور اضافی به صورت جداگانه خریده می شد، قیمت آن گرانتر بود. دل در یک بیانیه ایمیلی اعلام نمود به علت اختلالی در فرآیند قیمت گذاری که به نمایش اطلاعات نادرست در وبسایت شرکت ۲۱۰۰ مشتری با این مشکل روبرو شده اند. شرکت همینطور اضافه کرده مشغول آپدیت سیستم های خود است تا از بروز باردیگر چنین مشکلی جلوگیری نماید.

1401/08/15
09:55:14
5.0 / 5
499
تگهای خبر: سایت , شركت , كامپیوتر , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
komakweb.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كمك وب محفوظ است

كمك وب

کمک به شما در حوزه فناوری اطلاعات