رونمایی از سامانه های فناوری اطلاعات شرکت مخابرات

رونمایی از سامانه های فناوری اطلاعات شرکت مخابرات به گزارش کمک وب، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: استقرار سامانه های افتتاح شده نیازمند همکاری و همگرایی همه مدیران مخابرات است تا اثرات آنرا در مشتریان مشاهده نماییم.



به گزارش کمک وب به نقل از ایسنا، آیین بهره برداری از سامانه های فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران امروز با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و دیگر مسئولان مربوطه رونمایی گردید.

در ابتدای این مراسم، میثم سید صالحی _ معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات_ به معرفی سامانه های افتتاح شده پرداخت و توضیحاتی درباره ی کارکرد، قابلیت و خاصیت های مهم این سامانه ها ارائه نمود.
سامانه های صمصام، کاروان (مدیریت مشتریان مخابرات)، کارا (مدیریت نیروهای میدان) و بازار تعدادی از سامانه هایی بودند که امروز افتتاح شدند.
در این مراسم داوود زارعیان_ معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات هم اظهار داشت: در حوزه هایی که راه اندازی شد تقریباً به جز دو یا سه سامانه که ما نقشی در آن نداشتیم، بقیه سامانه ها به حوزه تجاری مربوط می شود و امیدواریم از سامانه ها به خوبی استفاده نماییم.
وی ادامه داد: راه اندازی سامانه ها منوط به بهره برداری درست آنها است و آموزش دراین زمینه هم خیلی مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد. در زمینه معاونت تجاری دو موضوع مهم باید همیشه مورد توجه قرار گیرد که آنها سفر و تجربه مشتری است و این دو موضوع بدون آی تی معنا ندارد. کاربرد دیگری که این سامانه ها می توانند داشته باشند رصد، پیگیری مشتری ها است. بحث دیگر بازاریابی و فروش است که سامانه های افتتاح شده می توانند به ما کمک کنند.
وی اشاره کرد: هم اکنون ما ۳۰ میلیون مشترک تلفن ثابت و ۵ میلیون میلیون مشترک اینترنت پر سرعت داریم که نیازمند تعامل با ما هستند و امیدواریم این تعامل بوسیله سامانه هایی که امروز رونمایی گردید صورت گیرد.
همین طور مجید سلطانی_ مدیرعامل شرکت مخابرات ایران _ در این مراسم اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران یک شرکت خدمات رسان به مردم است و جزو شرکت های بزرگ و مهم کشور است و خدماتی که ارائه می دهند مورد نیاز مردم است.
وی اشاره کرد: برای ارائه خدمات بهتر و سریع تر به مردم نیازمند تحولاتی درونی و بیرونی است و تحولات درونی شرکت مخابرات ابعاد مختلفی دارد.
سلطانی درباره ی نقش افتتاح و رونمایی این سامانه ها تشریح کرد: زمانی که درباره ی تحولات بیرونی مصاحبه و صحبت می کنم نگاهم به تحولات درونی هم هست و البته فقط سرعت مهم نیست بلکه کیفیت و دانش و مطرح است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران سفارش کرد: استقرار سامانه های افتتاح شده نیازمند همکاری و همگرایی همه مدیران مخابرات است تا اثرات آنرا در مشتریان مشاهده نماییم.
وی با اشاره به اینکه توسعه فناوری اطلاعات نیازمند دوکار بزرگ است، افزود: سرمایه گذاری یکی از اقداماتی است که باید صورت گیرد و ما در زمینه فناوری اطلاعات شرکت مخابرات سرمایه گذاری مناسبی انجام نداده ایم و باید سرمایه گذاری مناسب را انجام دهیم.
سلطانی در انتهای سخنان خود بر لزوم توجه به نیرو و منابع انسانی اشاره نمود و گفت توجه به این مساله خیلی مهم است چونکه رقبا در این عرصه بسیار زیاد هستند.




منبع:

1402/01/27
09:29:07
5.0 / 5
464
تگهای خبر: آی تی , اینترنت , خدمات , دانش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
komakweb.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كمك وب محفوظ است

كمك وب

کمک به شما در حوزه فناوری اطلاعات