ویژه مشتریان و صاحبان مشاغل؛
دسترسی و ثبت سفارش تمام خدمات حرفه ای با اپلیکیشن ایرانی
کمک وب: یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی اپلیکیشن موبایل مدیریت خدمات شهری و سرویس دهی صاحبان مشاغل خدماتی شده که با مجازی سازی درخواست ها و خدمات رسانی، نیاز به حضور را به حداقل رسانده است.
به گزارش کمک وب به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، اپلیکیشن موبایل مدیریت خدمات شهری و سرویس دهی صاحبان مشاغل خدماتی، جهت تسهیل هماهنگی بین مشتریان و صاحبان مشاغل خدماتی تهیه شده است بدین صورت که مشتریان می توانند از صاحبان مشاغل خدماتی که در اپلیکیشن تعریف شده اند، درخواست نوبت برای دریافت خدمات رسانی کنند و صاحبان مشاغل این درخواست ها را به اعضا تیمی که در اپلیکیشن به وجود آورده اند، بر طبق تخصص آنها ارجاع می دهند و زمان و مکان خدمات رسانی را در تقویم اپلیکیشن تعیین می کنند.
ناصر محمودی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان جاپکو در مورد کاربرد و استفاده این محصول گفت: در عصر تکنولوژی و به خصوص مجازی سازی اهتمام بر کاهش رفت و آمدها و حضور در اماکن عمومی به ویژه ازدحام در اماکن عمومی است. محصول ارائه شده نیز در همین راستا با مجازی سازی درخواستها و نوبتها و خدمات رسانی، نیاز به حضور را به حداقل رسانده و مشاغل خدمت رسان را طبق بهینه ترین زمان به محل ثبت درخواست می رساند.
وی افزود: این اپلیکیشن در بخش خانگی مراکز تجاری و هر بخشی که نیاز به خدمات رسانی از طرف مشاغل خدمت رسان دارند، به کار می آید.
به گفته او، این اپلیکیشن سال ۲۰۲۲ تولید و برای ۱۵ نفر فرصت اشتغال در بخشهایی همچون توسعه دهنده های کراس پلتفرم، طراح رابط کاربری، تیم مارکتینگ و بازاریابی و تولید محتوا فراهم نموده است.
محمودی درباب ارزش و اهمیت اپلیکیشن موبایل مدیریت خدمات شهری و سرویس دهی صاحبان مشاغل خدماتی در اقتصاد اشاره کرد: این محصول با هزینه ۲۰ هزار دلار با همکاری شرکت خارجی در نسخه mvp توسعه داده شده است و سرویس پرمیوم نسخه تجاری آن در مارکت های جهانی سالانه ۴۰۰ دلار به فروش می رسد.
به گفته او، در بازار داخلی ایران نمونه های مشابه این اپلیکیشن وجود دارد اما امکانات اپلیکیشن های مذکور فقط در عرصه معرفی مشاغل است این در حالیست که محصول شرکت جاپکو ارتباط دوطرفه و کاملا تعاملی بین صاحبان مشاغل و کاربران فراهم می آورد و نقطه قوت آن وجود تمام امکانات مشابه گوگل کلندر جهت مدیریت زمان بندی و نوبت دهی متقاضیان خدمات است.
وی افزود: نمونه های خارجی معدودی نیز ارائه شده اند که بر طبق امکانات متفاوتی که به کاربران ارائه می دهند و مدت زمانی که کاربران می توانند از آن پلت فرم استفاده کنند، متفاوت می باشد. این محصول به زبان انگلیسی نیز پیاده سازی شده و از نظر تکنیکال و قیمت امکان رقابت با نمونه های مشابه خارجی را دارد.
محمودی درباب مهم ترین مزیت این محصول نسبت به نمونه مشابه خارجی اشاره کرد: امنیت بسیار بالاتر باتوجه به کدنویسی تمیز بر طبق استانداردهای جهانی، بهره گیری از متدهای بهینه سازی، تطبیق و تنوع امکانات اپلیکیشن و تهیه فهرستی متنوع از مشاغل خدمت رسان همچون مزیت های این محصول است. باتوجه به ماهیت این اپلیکیشن تمام مشاغل خدماتی همچون افرادی که دارای مکان ثابت یا دفتر برای ارائه خدمات نیستند می توانند مشتریان خودرا گسترش دهند و درآمد کسب کنند. هم اکنون نیز درصدد افزودن فرآیندهای سفارشی بیشتر به آن هستیم.
وی اضافه کرد: انواع تست های استاندارد جهانی همچون IEEE-۸۲۹ روی محصول معرفی شده اجرا شده و بعد از گذراندن موفق تست ها در بازار ارائه شده است؛ پس عملکرد صحیح محصول با درصد اطمینان بالایی تایید می شود.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان جاپکو درباب صادرات این محصول اظهار داشت: باتوجه به تولید محصول برمبنای استانداردهای جهانی و زبان لاتین و در تعامل با یک شرکت رومانیایی، در صدد هستیم تا محصول را به تمامی بازار اروپا معرفی نماییم.
محمودی در آخر اشاره کرد: باتوجه به شرایط سیاسی و اقتصادی موجود، شرکت های دانش بنیان ایرانی جهت حضور در حوزه های بین المللی بیش از پیش به حمایت ارگان هایی همچون معاونت علمی و فناوری نیاز دارند. پس انتظار می رود معاونت علمی و فناوری بتواند با پشتیبانی از شرکتها پروسه معرفی و فروش محصولاتشان در حوزه بین الملل را تسریع کند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب