قائم مقام مدیرعامل آسیاتك:
به کارگیری ژئومارکتینگ تاثیر بالایی در جذب مشترک دارد
به گزارش کمک وب، قائم مقام مدیرعامل آسیاتک اظهار داشت: در صنعت ارتباطات مسئله جغرافیا و این که در چه موقعیتی با چه مکانیسمی کار نماییم اهمیت دارد. ژئومارکتینگ سبب شده نسبت lead به مشترک ما بالای 50 درصد باشد.
به گزارش تجاری خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال دیتای آسیاتک، نشست تخصصی ژئومارکتینگ، ضرورت کسب وکارها در عصر هوشمندسازی با حمایت آسیاتک روز سه شنبه، ۱۸ دی ماه در حاشیه دهمین نمایشگاه تراکنش اجرا شد. اهمیت بالای جغرافیا در ارتباطات مهندس محسن یوسف پور، قائم مقام مدیرعامل شرکت آسیاتک در این جلسه درباره ی تجربیات آسیاتک در ژئومارکتینگ اظهار داشت: «در صنعت ارتباطات مسئله جغرافیا بسیار اهمیت دارد. این که در چه موقعیتی با چه مکانیسمی کار نماییم نیز اهمیت دارد. » اوادامه داد: «یکی از راه های جدی حل ناترازی، توسعه تکنولوژی ارتباطات ثابت است. ما در آسیاتک از شروع مهر ماه در استان مازندران توسعه فیبر نوری و به موازات آن پروژه ژئومارکتینگ را شروع کردیم. تا حالا نیز در ۱۲ استان با بالاتر از ۵۰۰ تیم در حال فعالیت هستیم. با روشی که ما پی گرفتیم نسبت به سایر مجموعه ها توانستیم با سرعت بیشتری فیبر نوری را توسعه دهیم.» میانگین جذب ۱۴ درصدی آسیاتک مهندس یوسف پور درباره ی معیارهای موثر بر بازاریابی مکان محور توضیح داد: «ویژگی های فرهنگی، قدرت خرید مردم، میزان فعالیت رقبا و…در این نوع مارکتینگ تاثیر دارد.
ما هم بصورت خانه به خانه برای فروش فیبر اقدام می نماییم و می توانم بگویم میانگین جذب ما در بازه های زمانی کوتاه بالای ۱۳ درصد است.» وی در ادامه اظهار داشت: «ما همین طور در ابتدا درباره ی میزان مشتری های هر نقطه اطلاعاتی را به دست می اوریم؛ اطلاعاتی مانند ترکیب جمعیتی، توزیع کسب وکارهای خرد و کلان و میزان تراکم جمعیتی را بررسی می نماییم. اطلاعات اینچنینی موجب می شود تا بتوانیم بهترین نوع عرضه را انتخاب نماییم. گاهی نیز ممکنست هدایای تبلیغاتی بسته به وضعیت اقتصادی منطقه طراحی نماییم. همین اتفاقات سبب شده نسبت لید به مشترک ما بالای ۵۰ درصد باشد.» قائم مقام مدیرعامل آسیاتک در آخر با اشاره به این که آسیاتک تا حالا توانسته بالاتر از ۲۳ هزار خانوار را به فیبر نوری متصل کند، عنوان کرد: «همه این ها استراتژی ما را برای بازاریابی مکان محور تشکیل می دهد.» نمایشگاه تراکنش از ۱۷ تا ۱۹ دی ماه در مرکز آفرینش های کانون و هتل لاله درحال برگزاری است.
منبع: komakweb.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب