برمبنای آمار رگولاتوری؛

۲۲ هزار سیم كارت به علت مزاحمت پیامكی قطع شد

۲۲ هزار سیم كارت به علت مزاحمت پیامكی قطع شد كمك وب: در جهت ساماندهی ارسال پیامكهای تبلیغاتی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ۲۲ هزار و ۱۴۲ سیم كارت شخصی را كه اقدام به ارسال پیامك تبلیغاتی می كردند، قطع كرد.


به گزارش كمك وب به نقل از مهر، برپایه آمار و اطلاعات عرضه شده در پرتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تا هفتم آبان ماه جاری، ۲۲ هزار و ۱۴۲ سیم كارت شخصی به علت مزاحمت پیامكی قطع ارتباط شده است. سامانه دریافت شكایت از پیامك های تبلیغاتی حدود یكسال است كه با هدف دریافت شكایات مردم از پیامك های تبلیغاتی كه از سرشماره های شخصی ارسال می گردد به راه افتاده است. بر این اساس مشتركانی كه پیامك های تبلیغاتی و مزاحم دریافت می كنند می توانند با ارسال شماره ای كه این پیامك به آنها ارسال شده به سامانه ۱۹۵ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شكایت خویش را گزارش كنند. در كنار این سامانه، امكان انتخاب پیامكهای تبلیغاتی با استفاده از پنل های پیامكی اپراتورها هم برای مشتركان فراهم گشته است و در كنار آن، سامانه ۸۰۰ هم امكان لغو دریافت پیامكهای تبلیغاتی را فراهم می آورد. رگولاتوری با راه اندازی این سامانه در تلاس است كه به مقوله مزاحمت های پیامكی برای خطوط تلفن همراه آخر دهد.

1397/08/08
15:30:45
5.0 / 5
4902
تگهای خبر: اپراتور , ساماندهی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
komakweb.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كمك وب محفوظ است

كمك وب

کمک به شما در حوزه فناوری اطلاعات