شاتل موبایل راهكارهای سازمانی مبتنی بر شبكه تلفن همراه عرضه می دهد
به گزارش كمك وب مدیرعامل شاتل موبایل از عرضه مجموعه متنوعی از راهكارهای سازمانی مبتنی بر شبكه تلفن همراه و سیمكارت به اصناف، شركت ها، سازمان ها و نهادها اطلاع داد.
به گزارش كمك وب به نقل از ایسنا بنابراعلام شاتل موبایل، آرش كریم بیگی در مورد عرضه راهكارهای سازمانی مبتنی بر شبكه تلفن همراه اظهار داشت: راهكارهای قابل عرضه به سازمان ها در دو دسته كلی راهكارها و محصولات ارتباطی سازمانی عمومی مبتنی بر بستر شبكه تلفن همراه و راهكارهای سازمانی اختصاصی سازی شده بر مبنای نیازمندی های صنعت متقاضی و شناسایی و پاسخگویی به آنها، با طراحی و سفارشی سازی خاص آن مجموعه عرضه می شوند.
وی اضافه كرد: با بررسی جزئیات و تحلیل دقیق نیازمندی های سازمان ها، راهكار نهایی و ظرفیت های بالقوه همكاری بین دو مجموعه از جانب شاتل موبایل پیشنهاد می شوند كه همچون این راهكارها می توان به عرضه سیمكارت سازمانی، راهكارهای ارتباطی شبكه اختصاصی و امن مبتنی بر APN شاتل موبایل و همینطور راهكارهای سازمانی مبتنی بر همگرایی ارتباطات ثابت و همراه یا همان FMC اشاره نمود.
مدیرعامل شاتل موبایل همینطور آمادگی كامل واحد راهكارهای سازمانی این اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری ۳G و ۴G را در جهت عرضه راهكارهای سازمانی اختصاصی اعلام نمود و اضافه كرد: تمامی مشتریان سازمانی، شامل فروشگاه ها، واحدهای صنفی، مجموعه های خدماتی، شركت ها، سازمان ها و نهادها برای آشنایی با راهكارهایی سازمانی عمومی و اختصاصی شاتل موبایل می توانند با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰ ۰ تماس بگیرند و یا با نشانی پست الكترونیك b۲b@shatel.ir مكاتبه كنند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب