رضایت كاربران اپل بیشتر است یا سامسونگ؟
كمك وب: در تازه ترین تحقیقات صورت گرفته میزان رضایت كاربران و مشتریان آمریكایی از گوشیهای هوشمند موجود در بازار این كشور ارائه و انتشار یافته است.
به گزارش کمک وب به نقل از ایسنا، برمبنای تحقیقات صورت گرفته در بین کاربران گوشیهای هوشمند در ایالات متحده آمریکا، کارشناسان و پژوهشگران به نتایج جدیدی دست یافته اند که نشان میدهد رضایت کاربران گوشیهای آیفون با اندکی تفاوت از رضایت کاربران گوشیهای سامسونگ امسال میلادی بیش تر شده و سبقت گرفته است.
شاخص رضایت مشتریان آمریکایی (ACSI) نشان میدهد که میزان رضایت مالکان و کاربران گوشیهای آیفون بطور متوسط ۸۲ درصد بوده که نسبت به کاربران سایر برندهای گوشیهای هوشمند عدد بیشتری را نشان میدهد. البته اپل و سامسونگ در این شاخص نیز رقابت بسیار تنگاتنگی با یکدیگر داشتند به شکلی که کاربران گوشیهای گلکسی ۸۱ درصد بوده است.
طبق گزارش وب سایت 9to5mac، شاخص رضایت مشتریان در سال قبل نشان میدهد که رضایت کاربران این دو برند رقیب هر دو ۸۱ درصد بوده ولی امسال اپل توانسته با یک درصد افزایش رضایت بیشتری را در بین کاربرانش ایجاد کند و از رقیب خود سامسونگ که همچنان با میانگین ۸۱ درصد بدون تغییر نسبت به سال قبل بوده، سبقت بگیرد.
اپل همین طور به لطف معرفی و عرضه سری جدید آیفون ۱۱ و امکانات پیشرفته و بهبود یافته آن، توانست فروش و رشد درآمدزایی قابل توجهی را در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ میلادی کسب کند.
البته این در حالیست که در بین مدلهای مختلف موجود در بازار، میزان رضایت کاربران و مشتریان آمریکایی از خریداری و استفاده از گوشی گلکسی نوت ۹ سامسونگ از سایر رقبای خود بیشتر بوده و این گوشی با ثبت عدد ۸۵ درصد توانسته بیشترین میزان رضایت از عملکرد یک مدل خاص از گوشیهای هوشمند را در ایالات متحده به خود اختصاص دهد.
طبق جدولی که در زیر آمده است، بنظر می رسد که غیبت آخرین مدلهای پرچمدار اپل و سامسونگ در رده های برتر و نخست نشان می دهند که گوشیهای مذکور نتوانسته اند باتوجه به قیمت و زمان ارائه انتظارات کاربران را برآورده کنند.
منبع: كمك وب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب