ایرانسل برنده جایزه سال تحول دیجیتال ایران شد

ایرانسل برنده جایزه سال تحول دیجیتال ایران شد به گزارش كمك وب ایرانسل جایزه سال تحول دیجیتال ایران، تندیس زرین رهبری دیجیتال، تندیس زرین زبدگی دیجیتال و تندیس برنزی نوآوری دیجیتال را در چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال به دست آورد.


به گزارش کمک وب به نقل از مهر، در مراسم پایانی این ارزیابی که عصر سه شنبه، ۱۴ مرداد ماه ۱۳۹۹ در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به سبب ضرورت موازین بهداشتی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار و به صورت آنلاین بوسیله اپلیکیشن لنز پخش گردید، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل موفق شد در زمینه «زبدگی دیجیتال»، «رهبری دیجیتال» و «نوآوری دیجیتال» برنده شود و جایزه اصلی این ارزیابی با عنوان «جایزه سال تحول دیجیتال ایران» را هم به دست آورد. در این مراسم، مهندس باقر صمدی معاون دیجیتال و مهندس رضا حاجی‎غلامعلی مدیرکل خدمات انفورماتیک ایرانسل این جوایز را دریافت نمودند. در این دوره از ارزیابی ملی تحول دیجیتال، «تندیس زرین زبدگی دیجیتال» برمبنای ارزیابی انجام شده از فرایندهای سازمانی در بخش های مختلف، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل تعلق گرفت. «تندیس زرین رهبری دیجیتال» هم به آقای «حسن جابر» معاون عملیاتی ایرانسل تعلق گرفت که معاون دیجیتال ایرانسل به نمایندگی از وی، این جایزه را دریافت کرد. همین طور ایرانسل موفق شد که «تندیس برنزی نوآوری دیجیتال» را برای اپلیکیشن «ایرانسل من» دریافت کند. معاون دیجیتال ایرانسل در این مراسم طی سخنانی، با اعلان اینکه «ایرانسل از چهار سال پیش و با تشکیل کمیته تحول دیجیتال، حرکت خودرا در راه تبدیل شدن به نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران آغاز نموده و تا به امروز دستاوردهای مهمی دراین زمینه داشته است»، به اپلیکیشن «ایرانسل من» با بیش از ۲۲ میلیون کاربر فعال، بعنوان یکی از برندگان این ارزیابی اشاره و تاکید کرد این اپلیکیشن «در میان پرمخاطب ترین اپلیکیشن های ایرانی قرار دارد و بنا بر آمار، بخش عمده فرایندهایی که سابق بر این به صورت حضوری در مراکز خدمات مشتریان و یا به صورت تماس تلفنی با مراکز تماس انجام می شده، الان روی این اپلیکیشن و با سرعت و رضایت بالاتر مشتری در حال انجام می باشد. مهندس باقر صمدی اضافه کرد: با بهره گیری از الگوریتم های هوش مصنوعی و تقویت روز به روز این الگوریتم ها، تجربه کاربری مخاطبان ایرانسل من برمبنای علایق و رفتار کاربری آنها شخصی سازی می شود. او همینطور با اشاره به عرضه خدمات نسل پنجم تلفن همراه (۵G) توسط ایرانسل برای نخستین بار در ایران، اشاره کرد: انسان روز به روز به سمت زندگی دیجیتال حرکت می کند و سرعت اتفاقات آن قدر زیاد است که امکان استفاده از روش های قبلی و سنتی وجود ندارد و عرضه خدمات ۵G و استفاده از هوش مصنوعی و تکنولوژی های جدید در پشتیبانی از مشتریان و یا ارائه‌ی انواع اپلیکیشن ها و خدماتی که مشتری امروزی به دنبال آن است، در همین راستا انجام شده است. او همینطور درباره چشم انداز و برنامه های آتی ایرانسل اظهار نمود: ایرانسل زمانی بعنوان اپراتور دیتا مطرح بود ولی امروز مفتخر به این است که نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران باشد و تلاش داریم تا انواع خدمات دیجیتال را مستقیماً و یا بوسیله شرکای تجاری به مردم عرضه نماییم و در این راستا، در زمینه هایی مانند آموزش، سلامت، سرمایه گذاری در حوزه فعالیت استارتاپ ها و ارائه‌ی انواع APIها گام برداشته ایم. چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال، با حضور شرکت ها و نهادهایی همچون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، شرکت ملی پست ایران، بانک انصار و … و با هدف ممیزی، عرضه بازخورد و در نهایت معرفی سازمان های پیشرو در تحول دیجیتال اجرا شد. یکی از اهداف عمده این ارزیابی، ایجاد زمینه ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان ها، رهبران و متخصصان این سازمان ها اعلام شده است. سه دوره نخست این ارزیابی، با حضور چشم گیر ۳۵ سازمان معتبر و صاحب نام ایران، در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شده بود.


منبع:

1399/05/15
22:11:01
5.0 / 5
2418
تگهای خبر: آنلاین , اپراتور , اپلیكیشن , استارتاپ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
komakweb.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كمك وب محفوظ است

كمك وب

کمک به شما در حوزه فناوری اطلاعات