تندیس رضایت مندی مشتری باز هم به ایرانسل رسید

تندیس رضایت مندی مشتری باز هم به ایرانسل رسید ایرانسل تندیس همایش سراسری رضایت مندی مشتری با رویكرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران كرونا و پسا كرونا را از انجمن ملی پشتیبانی از حقوق مصرف كنندگان دریافت كرد.


به گزارش کمک وب به نقل از مهر، طی مراسمی که دوشنبه سوم شهریور ماه، با حضور دکتر داوود دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر رضا تقی پور نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی فضای مجازی، دکتر سیدستار هاشمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مهندس مهدی صادقی نیارکی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در تالار دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد، تندیس «همایش سراسری رضایت مندی مشتری با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا» توسط «انجمن ملی پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان» به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اولین ارائه دهنده‌ی خدمات نسل پنجم در ایران، اهدا شد که مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی، آنرا دریافت کرد. در این مراسم، دکتر رضا تقی پور، عضو شورای عالی فضای مجازی و نماینده مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی با اشاره به اینکه نسل پنجم تلفن همراه، برای صنعت ساخته شده است، بر ضرورت تکمیل تمام زیرساخت های لازم برای توسعه‌ی خدمات ارتباطی در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: در ایران هنوز از تمام ظرفیت های نسل چهارم ارتباطات همراه، مخصوصاً برای صنعت استفاده نشده است. همین طور معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این مراسم با اشاره به ضرورت تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه و وجود فاصله بین شرایط موجود با شرایط مطلوب از نظر کیفیت خدمات و مشتری مداری، ورود به بازارهای ملی و بین المللی را مستلزم ارتقای کیفیت دانست و تاکید کرد: باید به فناوری، به طریق احسن نگاه نماییم تا به راندمان دست یابیم. مهندس سیدستار هاشمی اضافه کرد: با وجود استفاده از ظرفیت های اقتصاد دیجیتال در دوران کرونا، هنوز هم ظرفیت های مغفول بسیاری وجود دارد که اگر از آن استفاده نکنیم، محکوم به شکست هستیم. این مراسم با حمایت مجلس شورای اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صنعت، معدن و تجارت، توسط انجمن ملی پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان در امتداد برنامه‌ی ششم توسعه در خصوص تدوین و اجرای سند جامع و نقشه‌ی راه تحول نظام استانداردسازی کشور و توانمندسازی اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی از جهش تولید و تجلیل از رهبران مشتری مداری که در حوزه‌ی رضایتمندی مشتری و پشتیبانی از حقوق مصرف کننده گامی مؤثر برداشته اند، اجرا شد. همچون اهداف برگزاری این مراسم، می توان به بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع کنندگان، تقویت استراتژی سازمان ها بمنظور برآورده کردن نیازهای مشتری در دوران کرونا و پساکرونا، اشاعه‌ی فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین المللی، نقش مشتری مداری و شیوه های نوین رهبری بازار در جهش تولید، تقویت استراتژی های سازمان ها بمنظور برآورده کردن نیازهای مشتریان، برگزاری پنل های آموزشی و تخصصی مدیریت و آشنایی با تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان اشاره نمود. ایرانسل بعنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، قبل از این و در پنج سال متوالی، موفق به دریافت تندیس و گواهینامه‌ی ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شده بود.

1399/06/05
13:01:37
5.0 / 5
1753
تگهای خبر: اپراتور , ارتباطات و فناوری اطلاعات , خدمات , دانش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
komakweb.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كمك وب محفوظ است

كمك وب

کمک به شما در حوزه فناوری اطلاعات