از طریق سامانه ۱۹۵؛
شكایات اتباع غیرایرانی در حوزه ICT فوری رسیدگی می شود
به گزارش كمك وب مدیركل حفاظت از حقوق مصرف كننده رگولاتوری از رسیدگی فوری به شكایات اتباع غیر ایرانی در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شكایات (سامانه ۱۹۵) اطلاع داد.
به گزارش کمک وب به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره داغی اظهار داشت: اگر اتباع غیر ایرانی در رفتن به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطی و فناوری اطلاعات (ICT) روستائی گرفتار مشکل شده و این دفاتر از عرضه خدمت به آنان اجتناب کنند، می توانند با رفتن به سامانه ۱۹۵ به آدرس https: //۱۹۵.cra.ir یا تماس با شماره ۱۹۵ شکایت خویش را از این دفاتر ثبت کنند. وی ادامه داد: به شکایات اتباع غیر ایرانی در مورد عدم عرضه خدمات در دفاتر پیشخوان و خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات به صورت فوری رسیدگی می شود. قره داغی درباره تعداد سیم کارتهایی که اتباع غیر ایرانی می توانند تهیه کنند، اظهار داشت: اتباع غیر ایرانی با داشتن مدارک هویتی معتبر شامل کارت پناهندگی، کارت اقامت (آمایش)، گذرنامه معتبر، کارت هویت و کارت سبز می توانند حداکثر سه سیمکارت فعال تلفن همراه به نام خود خریداری کنند.
منبع: komakweb.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب